Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Phil Collins clone

 

 

Πραγματικά απαίσιο …

Αισθητική 90ς (δε μου κάνει για 80ς , για 90ς μου κάνει) , χωριστρούλα , παραγωγή γτπ, φθηνά βιντεο-κολπάκια εποχής, κοντινά πλάνα , slow-mo , παιχνίδια του Χρήστου με την καμερούλα που σε κανουν να ντρέπεσαι που το βλέπεις, ερασιτεχνίλα στο μάξιμουμ γενικότερα…

Τα λόγια είναι φτώχια , ό,τι και να πεις λίγο είναι γι αυτό το τραγούδι:

 

Στο 3:37 είναι το επικό που κάνει το ντούπου ντούπου και παίρνει φόρα και δίνει το τσαντισμένο “είναι” του ο Χρηστάρας.

Ας διαβάσουμε σχολιάκια:

  • Ρε Χρηστο Θεοφιλάτο μια ερώτηση έχω μόνο: Πες μου... ΤΙ ΣΚΑΤΑ;
  • τι epic ειναι αυτο???πως μου ειχε διαφυγει???
  • Mπράβο. Ο Φιλ δεν το είχε πει καλά. Η μοναδική ελπίδα μας ήσουν εσύ και τα κατάφερες.
  • Ιδιος ο Φιλ Κολλινς εισαι Χρησταρα!Συνεχισε ετσι!

 

To είδα εδώ

υ.γ. θα μπορούσε να γίνει μία live μουσική μάχη ανάμεσα σε Χρήστο Θεοφιλάτο και Συνθετικούς! Θα ήταν επικό… μετά θα μπορούσα να πεθάνω με το χαμόγελο στα χείλη :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου