Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Tι εννοείς αυτοαναίρεση;;;

 

 

PYROS-474x355

Διαβάζω συνέντευξη του Π. Δήμα στο site Εμπροσθοφύλακας (το οποίο θέμα με τη σειρά του , το βρήκα στο Βits and Pieces… ωραία, τώρα που είμαι politically correct συνεχίζω) τα εξής:

Θέλω να ξεκαθαρίσω, πως ούτε καμία επίσημη πρόταση υπήρξε απο το ΠΑ.ΣΟ.Κ και ούτε έχω ασφαλώς σκοπό να πολιτευτώ.

Εάν υπήρχε πρόταση θα τη δεχόσασταν ;

Σίγουρα μια τέτοια πρόταση θα ήταν τιμητική αλλά δεν είμαι έτοιμος ούτε έχω βλέψεις για κάτι τέτοιο. Ένας Ολυμπιονίκης δεν μπορεί να ανήκει ούτε στο ΠΑ.ΣΟ.Κ ούτε στη Ν.Δ. Aνήκει στον eλληνικό λαό. Άλλωστε εγώ έμαθα να σηκώνω ψηλά την ελληνική σημαία και όχι τη σημαία κάποιου κόμματος.

Με τις διακρίσεις σας στον αθλητισμό όλα αυτά τα χρόνια κάνατε περήφανους όλους τους Βορειοηπειρώτες. Είναι γενική διαπίστωση πως στην Β/Η κοινότητα πάσχουμε από ηγέτες, από ανθρώπους που θα μας εμπνεύσουν. Θα βλάπατε τον εαυτό σας να αναλαμβάνει κάποιο τέτοιο ρόλο;
Ηγέτης γεννιέσαι, δεν γίνεσαι. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να είμαι ηγέτης αλλά σίγουρα θα ήθελα να προσφέρω, κάτι που δεν μπορούσα να κάνω μέχρι σήμερα λόγω του αθλητισμού. Γενικά είναι κακό να λες “δεν ασχολούμαι” και “τι με νοιάζει εμένα”, είναι σαν να μην ενδιαφέρεσαι για τον τόπο σου.

Λέτε πως δεν θα θέλατε να κομματικοποιηθείτε. Εάν υπήρχε ένας φορέας που θα εκπροσωπούσε όλους τους Βορειοηπειρώτες θα σκεφτόσασταν θετικά να ηγηθείτε της προσπάθειας ;
Φυσικά, και θα μπορούσα και θα το ήθελα. Γνωρίζω πολύ καλά τα προβλήματα των συμπατριωτών μου και εδώ στην Ελλάδα αλλά και στην ιδιαίτερη πατρίδα. Πάνω απ όλα είμαι Βορειοηπειρώτης και αγαπάω και πονάω τον τόπο μου και όσο μπορώ θα προσφέρω.

 

και εκεί που λες…”ρε πούστη, καλά τα λέει ο φίλος” , έρχονται 3 χρόνια μετά και τι βλέπουμε;;;;

 

 

 

 

ΠΑΣΟΚ

Το ψηφοδέλτιο Επικρατείας

1.Πύρρος Δήμας: Ολυμπιονίκης άρσης βαρών

2.Φώφη Γεννηματά: Εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ, πρώην υπουργός

3. Νίκος Ανδρουλάκης: Μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, πολιτικός μηχανικός.

4. Θεόδωρος Καριώτης: Καθηγητής Δικαίου Θάλασσας, μέλος του ΠΑΚ, ιδρυτικό μέλος του ΠΑΣΟΚ

5. Κυριακή Σταμαδιάνου: Αντιπρόεδρος Ένωσης ασκουμένων δικηγόρων Αθήνας

6. Αθανάσιος Τσαφτάρης: Καθηγητής ΑΠΘ

7. Τάσος Φλάμπουρας: Επιχειρηματίας τεχνολογιών Διαδικτύου

8. Άρτεμις Παπαδάκου: Αρχιτέκτων

9. Σωτήρης Γκασούκας: Εκπρόσωπος ατόμων με ειδικές ανάγκες

10. Φραγκίσκος Μπριλλάκης: Νέος αγρότης

11. Μαρία Αναγνωστοπούλου: Γιατρός, Μέλος Εθνικού Συμβουλίου ΠΑΣΟΚ.

 

 

ωωωπα , τι έγινε;;; τώρα ένας Ολυμπιονίκης δεν ανήκει στον Ελληνικό λαό;;; τώρα ξεμάθαμε να σηκώνουμε την ελληνική σημαία και σηκώνουμε “κάποιου κόμματος”;;;

 

μπράβο Πύρρο!

tumblr_m13xzwA8PH1qda805

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου