Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Hellene

 

Μεγάλος ντόρος έχει ξεσπάσει προσφάτως με την Κατερίνα Μουτσάτσου για ένα βίντεο που έχει βγάλει, το οποίο εκ των υστέρων είπε οτι είναι αντιγραφή απο ένα άλλο (Καναδικό, Ελβετικό , κάτι ψιλοάδιάφορο , δεν θυμάμαι) βίντεο και τέσπα είναι το παρακάτω για όποιον θέλει να το δει:

 

Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω παρακολουθήσει τι λέει, την είδα να χτυπιέται στο mute και γενικά μάλλον δεν με ψήνει να χάσω τον χρόνο μου . Παρ ‘ όλα αυτά , όπως είπε ο φίλος Ηλεκτρόνιος (credits) πως να την πάρεις στα σοβαρά όταν έχει βγάλει αυτό:

και αυτό είναι το διαμαντάκι φίλοι μου… κακά σκηνικά, ερμηνείες, ψεύτικα γέλια … όλα τα άθλια στοιχεία των 90s και του Μαστοράκη που τότε νομίζε όλος ο κόσμος οτι είναι πολύ κουλ και γαμάτα (μαζί με τους αραχτούς και light) …

Συμπέρασμα : αν έχεις σκελετούς στη ντουλάπα σου (:ρ) θα ανακαλυφθούν και δεν είναι εύκολο να σε πάρουν στα σοβαρά (όχι οτι αν δεν βρίσκόταν αυτό το βίντεο την πέρνανε και πολύ στα σοβαρά) !

Υπέροχο!

BUCKEROO-thumbsup

Τέλος να συμπληρώσω κατιτίς:

Όταν διαβάζω στον τίτλο I am Hellene δεν μπορεί με τίποτα να μου βγεί απο το μυαλό αυτό:

 

gaaaay

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου