Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Ελληνικό rap και κουρτάκι

Ακολουθούν οι στίχοι (εξ ακοής, στις παρενθέσεις είναι κάποιες παρατηρήσεις που έκανα)

Ένα καινούργιο κομμάτι, ο βασιλιάς του rap

ο sn00pyred ένα ένα(πάλι ένα) δύο

είμαι σε πόλεμο, είμαι σα το Λεωνίδα

και έχω και τους 300 κειτσε( ή κάτι τέτοιο) μαζί μου (μαγκιά του)

ένα δύο ένα δυο είμαι ο βασιλιάς του rap(αυτό το εμπεδώσαμε αλλά κάτι μου λέει πως θα το ξανακούσουμε)

είμαι σα το fifty(φαντάζομαι τον 50cent εννοεί αλλά στην πραγματικότητα είναι σα βαβουροπατάτα)

Εγώ είμαι νούμερο ένα MCs θα ανοίξω την κλίκα και θα πυροβολήσω(αγριεύουν τα πράγματα) θα πυροβολήσω(το ξαναλέει για να καταλάβουμε οτι δεν αστιεύεται)

Ένα δύο μπαμ μπουμ σαν τους κρητικούς είμαι νούμερο ένας(αυτά λέει αυτά γράφω)

ένα δύο ένα δύο (όχι που δε θα ξανακούγαμε το ένα δύο)

βεντέτα προκαλώ σε όλους αφήστε με ήσυχο μη ζηλεύετε που κάνω rap επειδή είμαι ο καλύτερος MCs

είμαι ο γκειεμενσις(κάτι ραπιστικο είναι αυτό τώρα αλλά δεν το πιάνω)

είμαι ένα δύο(ένας είσαι στο λέω εγώ) ένα δύο (το ξαναλέει για να το εμπεδώσουμε)

ανοίγω τη βεντέτα κι αρχίζω τη μπερέτα(μάλλον το αντίθετο ήθελε να πει) κι αρχίζω τη βεντέτα (κατάλαβε τη μαλακία που είπε αλλά το μπάλωσε πολύ καλα…ούτε που το πήραμε χαμπάρι)

ένα δύο είμαι είμαι…είμαι ολυμπιακός(το ξέρει η μαμά σου?)

για για για λένε sn00pyred red αλλά είμαι κόκκινος, το αίμα μου είναι κόκκινο έχω όλα μου τα μάτια κόκκινα( και τα 13)

ένα δύο ένα δύο(όταν δεν ξέρουμε τι να πούμε λέμε ένα δύο ε?Σε πιάσαμε τσαχπίνη)

εγώ είμαι όλος κόκκινος, πάντα κόκκινος το αίμα μου τρέχει

είμαι σα το Λεωνίδα, ο βασιλιάς είμαι ένας ένας(ήρθε στα λόγια μου…είναι ένας) βασιλιάς στη Χπάρτα(και ψευδός ) με λένε Χπάρτα(ψέματα λέει sn00pyred τον λένε)

Εγώ έχω όλη τη Χπάρτα, Πελοπόννησο, Αθήνα(άλα της και προίκα ο rapper)

είμαι βασιλιάς αφήστε με ήσυχο(βαρέθηκα όλο τα ίδια λέει)

μην τα βάλετε με εμένα, μη ζηλευέτε το στυλ μου

είμαι ο νούμερο ένας MC

που ανοίγει της βεντέτα και τραβάω τη μπερέτα (κάνει και τη χαρακτηριστική κίνηση)

και ανοίγω το Word(ναι καλά ακούσατε ανοίγει το word) και κάνω πόλεμο???

και σας πάρω όλη τη χώρα(κουράστηκε ο καλλιτέχνης και λέει ασυναρτησίες)

είμαι ο Μέγα Αλέξανδρος(ο Λεωνίδας δεν έλεγε οτι είναι?) ναι ναι

είμαι ο ένας που παίρνει όλη…όλα τα πράγματα, τα λεφτά΄

(δώσε πάλι) ένα δύο είμαι ο Μέγα Αλέξανδρος του rap, ο βασιλιάς

ένα δύο του rap(βαριέμαι φριχτά αλλά τελειώνει)

είμαι ραππρατέος??? γέα γέα

αυτό είναι το freestyle άμα δε σας άρεσε φύγετε από δρόμο(αγρίεψε η φούσκα)

Thnx god τελείωσε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου